Fietstocht Teuge

21-07-2019

De dag begon en eindigde goed. Tussen het begin en het einde hadden we te maken met wat kleine tegenslagen…

Na de regen van gisteren was het zonnetje vanmorgen een heerlijk cadeautje. We hebben met z’n vieren heerlijk ontbeten voor de camper nadat bleek dat de douches koud waren. Ik heb me echter hierover heen gezet door ( jawel tadaaaa!!) met koud water te douchen.

Na het ontbijt alles opgeruimd omdat we voor onze fietstocht de plekken weer moesten inleveren voor nieuwe gasten. Bij het wegrijden, reed ik over ons opstapje heen… Klassieke fout: niet weggehaald na het dichtdoen van de deur. Hier diende zich het volgende tegenvallertje aan: de elektrische fiets van Loes deed het niet. Ook de hulp van de beheerder (is van alle markten thuis 👍) mocht niet baten. Niet lang getreurd maar gewoon een andere fiets gehuurd.

Jan had een leuke fietstocht uitgezocht met de Route.nl app die door de bossen de IJsselvallei richting vliegveld Teuge bracht. Hier hebben we gelunched in De Hangar en al etende gekeken naar alles wat er opsteeg, vloog en daalde of gewoon naar beneden viel (parachutes 😄).

Na de lunch weer op huis aan… echter nu was het de batterij van Jans fiets die de strijd opgaf: leeg! Met goed trapwerk van Jan en douwwerk van Agnes (laatste 4 kilometer) waren we omstreeks 15:00 uur terug op de camping.

Alles opgeruimd en nu naar huis! Morgen weer verder!